„…głęboka przyjemność zmysłów, pełnia radości, przyjemności;
głęboko odczuwana przyjemność moralna lub estetyczna;
smak, poszukiwanie przyjemności zmysłów…”
J.W. Goethe
KARTA LA VOLUPTÉ
Od dnia 1.04.2015 karta La Volupté służy do gromadzenia środków
w ramach nowego programu lojalnościowego:
KARTA LA VOLUPTÉ VIP
Karta upoważnia do:
1. 10% rabatu na noclegi w hotelu przy rezerwacji dokonanej bezpośrednio;
2. 5% rabatu na wszystkie masaże i zabiegi w Vanilla SPA;
3. jednego masażu 30 minut w Vanilla SPA podczas każdego pobytu;
4. gratisowego welcome drink (wybranego ze wskazanej listy);
5. gratisowych soków ze świeżych owoców (wybranych ze wskazanej listy);
6. stosowanie uproszczonej procedury check-in, check-out ;
7. miejsce parkingowe w garażu podziemnym - w cenie.
Regulamin korzystania z rabatów wynikających z Programu Kart Klubowych:
1. Karty Klubowe są ważne wyłącznie gdy posiadają imię i nazwisko oraz podpis posiadacza;
2. aby skorzystać z rabatów cenowych na nocleg, należy w trakcie rezerwacji noclegu poinformować recepcję
Hotelu Niebieski o posiadaniu Karty Klubowej oraz okazać Kartę w recepcji hotelu podczas zameldowania;
3. aby skorzystać z rabatów cenowych na usługi należy w trakcie rezerwacji usługi poinformować recepcję
Vanilla SPA o posiadaniu Karty Klubowej oraz okazać Kartę w Vanilla SPA przed zabiegiem.
Ograniczenia w korzystaniu z Programu Kart Klubowych:
1. o przystąpienia do programu Kart Klubowych decyduje wyłącznie Dyrekcja Hotelu Niebieski;
2. rabat na cenę noclegu przyznawany jest jedynie w przypadku rezerwacji dokonanych bez pośredników;
3. do programu może przystąpić osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat;
4. karta nie jest honorowana 31 grudnia (Sylwester) i 1 stycznia (Nowy Rok);
5. rabat udzielony posiadaczowi Karty Klubowej nie może być łączony z innymi rabatami;
6. rabat nie ma zastosowania w przypadku imprez organizowanych przez Hotel Niebieski;
7. w razie utraty Karty Klubowej (kradzież, zgubienie itp.) należy niezwłoczenie powiadomić biuro Hotelu Niebieski,
wówczas zostanie wydana nowa karta;
8. użytkownik w okresie użytkowania Karty Klubowej, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na ich
wykorzystanie do celów promocyjnych i marketingowych przez Hotel Niebieski.
użycia karty wydanej uczestnikowi;
2. Hotel Niebieski zastrzega sobie prawo do zmiany, zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie;
3. w przypadku zmiany, zawieszenia lub zakończenia Programu, Hotel Niebieski jest zobowiązany do umieszczenia
o tym fakcie na stronie internetowej www.niebieski.com.pl.
Manager Hotelu Niebieski